středa 29. června 2016

Šikovná maminka Pajka relaxuje při quillingu

Tak a je to tady, začínáme představovat naše prodejce! Mrkněte na tyto radůstky a drobnůstky v jednom.

Quilling - papírové květinové brože

Tak ty jsou prosím opravdu z papíru a vytváří je prodejkyně Šikovného srdce Pavlína, alias Pajka. Krom toho, že máme stejné jméno, jsme obě na rodičovské dovolené s dcerami, nás spojuje záliba v tvoření. A Pajku chytlo tvoření z papíru, které bere jako relax. A co o sobě a své zálibě sama Pajka prozradila?

"Jmenuji se Pavlína Reová, pracovala jsem ve školce jako učitelka a logopedka, ale nyní jsem na rodičovské dovolené. Pokud mi dcerka dovolí, tak se ve volných chvílích ráda věnuji quillingu. Jedná se o vytváření různých ozdob, dekorací, přáníček, šperků, atd. z barevných papírků. Výroba je časově náročná, ale pro mě to znamená relax. Dostala jsem se k tomu čistě náhodou, kdy jsem před třemi lety viděla jeden výrobek na internetu. Zmínila jsem se o tom manželovi a už jsem pod stromečkem měla první knížky a pomůcky pro výrobu. A od té doby trávím volné chvilky quillingováním."

Tak náhoda tomu chtěla, že se nyní můžeme potěšit Pajčinými výrobky:-) A vyrábí toho spoustu, vtipné a originální náušničky, přívěsky, něžné květinové brože, svícínky, dekorační věnce plné květin. Chcete-li zavítat do jejího obchůdku klikněte SEM:-)

Vaše Pavlína

Žádné komentáře:

Okomentovat